Sepete Ekle
Tüm Kategoriler
Tüm Kategoriler
2019 KPSS Kitapları
Akademik
Aksesuar
Bilgisayar
Bilim - Mühendislik
Biyoloji
Çevre Yer Bilimleri
Çocuk Kitapları
Edebiyat
Eğitim
Ekonomi
Felsefe
Genel Konular
Gezi ve Rehber Kitapları
Hobi
Hukuk
İnanç Kitapları - Mitolojiler
İnsan ve Toplum
İslam
Kırtasiye
Makine
Makine
Makine
Müzik
Periyodik Yayınlar
Politika Siyaset
Psikoloji
Sağlık
Sanat
Sosyoloji
Tarih
Yabancı Dilde Kitaplar
Yemek Kitapları
SANAL GERÇEKLİK VE 360 DERECE FİLM ( SANAL GERÇEKLİK VE 360 DERECE FİLM )
Sanal Gerçeklik ve 360 Derece Film
SANAL GERÇEKLİK VE 360 DERECE FİLM ( SANAL GERÇEKLİK VE 360 DERECE FİLM )
Barkod
: 9786257589895
Basım Yılı
: Eylül 2021
Basım Dili
: Türkçe
Ebatı
: 16x23,5
Sayfa Sayısı
: 324
Cilt Durumu
: Karton Kapak
Boyut
: Normal Boy
24 Saatte Kargoda
%25 İNDİRİM
Liste Fiyatı
40,00
İndirimli Fiyatı
30,00
Kazanılan Puan
90 NP
Bu ürünü 25 kişi görüntüledi.
Kitap Tanıtımı
Gerçeklik, anlaşılması ve tanımlanması zor yapısıyla bir araştırma alanı olmaya devam etmekte; günümüzde sanal, artırılmış ve karma gerçeklik gibi diğer kavramlarla bir arada değerlendirilmektedir. Böylece, teknolojik gelişmelerin doğrudan etkisinde ve bu etkiyle yeni bir görünüm hâlindedir. Sinema ise bu görünümün önemli bir parçasını oluşturmaktadır. VR (sanal gerçeklik) teknolojisini meydana getiren unsurları kendi diline dâhil ederek yeni bir gerçeklik kurgusuna işaret etmektedir.
Sanal Gerçeklik ve 360 Derece Film isimli bu kitap, gerçekliğin VR teknolojisi ile oluşturduğu anlama ve bu anlamın sinemada var ettiği değişime odaklanmaktadır. Değişim, film üretiminden seyretme biçimine kadar pek çok unsuru içermektedir. Hikâyenin 360 derece bir biçim yaratması, seyircinin hikâyeye “dalarak” -bir nevi- “orada olma” hissi edinmesi bunu kanıtlar niteliktedir. Diğer yandan deneyim, dalma, etkileşim ve orada olma gibi kimi kavramlarla birlikte VR film dili, geleneksel film dilinden ayrılmaktadır. Böylece VR filmi başka bir bakış açısıyla, öne çıkan bu kavramlarla birlikte değerlendirme ihtiyacı oluşmaktadır. Bu amaçla kitapta “360 Derece VR Film Çözümleme Modeli” geliştirilmekte, seyirci sınıflandırmasına gidilmekte ve “deneyim” hâlini tanımlayan etkiler sinema dili çerçevesinde yeniden incelenmektedir.
Ürünü Oyla:
Tüm yorumlar listeleniyor
Sırala: