Sepete Ekle
Tüm Kategoriler
Tüm Kategoriler
2019 KPSS Kitapları
Akademik
Aksesuar
Bilgisayar
Bilim - Mühendislik
Biyoloji
Çevre Yer Bilimleri
Çocuk Kitapları
Edebiyat
Eğitim
Ekonomi
Felsefe
Genel Konular
Gezi ve Rehber Kitapları
Hobi
Hukuk
İnanç Kitapları - Mitolojiler
İnsan ve Toplum
İslam
Müzik
Periyodik Yayınlar
Politika Siyaset
Psikoloji
Sağlık
Sanat
Sosyoloji
Tarih
Yabancı Dilde Kitaplar
Yemek Kitapları
AVRUPA BİRLİĞİ SİNEMA POLİTİKALARININ TÜRK SİNEMASINA ETKİLERİ ( AVRUPA BİRLİĞİ SİNEMA POLİTİKALARININ TÜRK SİNEMASINA ETKİLERİ )
Avrupa Birliği Sinema Politikalarının Türk Sinemasına Etkileri
AVRUPA BİRLİĞİ SİNEMA POLİTİKALARININ TÜRK SİNEMASINA ETKİLERİ ( AVRUPA BİRLİĞİ SİNEMA POLİTİKALARININ TÜRK SİNEMASINA ETKİLERİ )
Barkod
: 9786059663366
Basım Yılı
: Ekim 2016
Basım Dili
: Türkçe
Ebatı
: 16x23,5
Sayfa Sayısı
: 244
Cilt Durumu
: Karton Kapak
Boyut
: Normal Boy
Aynı gün kargo
(16:00'a kadar geçerli)
%25 İNDİRİM
Liste Fiyatı
30,00
İndirimli Fiyatı
22,50
Kazanılan Puan
68 NP
Bu kitabı 3,75 ₺'den başlayan taksitlerle satın alabilirsiniz.
Bu ürünü 149 kişi görüntüledi.
Kitap Tanıtımı
“ABD kültürünün egemen felsefesinde Batı aklı Avrupa geleneği ile, imgelerin titrek ışığında sanatın ortak dilini bulmaya çalışıyoruz. ”
“Birbirimizi yansıtan, tanımlayan, belirleyen ve böylece yeniden bir öyküsel devinimin içindeki sinemanın illüzyonist tavrında yine kendimiziz!”
Aydan Tuncayengin
Eurimages Türkiye Temsilcisi Mehmet Demirhan: Türkiye’deki en önemli sorunlardan bir tanesi, yapımlara ilişkin finansman kaynaklarının çok kısıtlı olması. Ne mutlu ki son zamanlarda büyük başarılara imza atan filmlerin hepsinde de bir şekilde Bakanlık ya da Eurimages desteği var. Bu da bir şeylerin düzgün yapıldığı anlamına geliyor.
Yapımcı/Yönetmen Semih Kaplanoğlu: Her projeye Eurimages’dan destek alacaksınız diye bir şey yok. Bazen kabul etmiyorlar, bazen çok büyük bir rekabet oluyor, büyük yönetmenler katılıyor, çok fazla proje geliyor ve sizin projeniz belli bir oranda sizden daha iyiler olduğu için tercih edilmeyebiliyor. O zaman o projeden vazgeçmek gibi bir şansınız olmamalı. . .

Yani, o projeyi yapmak istiyorsanız her koşulda ve şartta yapmanız gerekiyor, kabul edilmedi diye vazgeçemezsiniz. Benim perspektifim böyle.
Yönetmen Ümit Ünal: Öyle bir Avrupa kimliği empozesi yok, bizim burada yapılan filmler üzerine kimse ideolojik şeyler kurmuyor. Batılı daha buradan kopuk bir şey empoze etmiyor sonuçta, olanı yansıtıyor.
Yapımcı/Yönetmen Yeşim Ustaoğlu: Eurimages, bütününde Avrupa kimliğinin veya endüstrisinin ayakta kalmasını sağlamaya çalışır öbür yandan da diğer ülkelerle kültürel bir alışveriş sağlamış olur. Türkiye’de hâlâ çok zayıf ve problemlidir. Türk sineması çok dağınık bir sektör, bütün meslek kuruluşlarıyla, bütün bu algıyla ve çabuk para kazanma zihniyetiyle, çok da kurumsallaşmış bir yapı yok.
Yapımcı Yamaç Okur: AB tarafından baktığınız zaman filmler fonlarla yapılıyor, Türkiye’de öyküler, yaratıcılık var ama destek mekanizmaları yok, bu yüzden de Eurimages gibi bir kurum çok önemli hâle geliyor ama Eurimages’a giderken de Eurimages’ın regulasyonları Türk sinemasıyla olan regulasyonlar değil, Avrupa sinemasına göre. . .


Ürünü Oyla:
Tüm yorumlar listeleniyor
Sırala: