Tükendi
KAPAT
Değerli Müşterimiz;

Yoğunluktan kaynaklı telefonlarımızda uzun süreli beklemeler yaşanabilmektedir.

info@nobelkitap.com mail adresimizden bize ulaşabilirsiniz.

Tüm Kategoriler
Tüm Kategoriler
2019 KPSS Kitapları
Akademik
Aksesuar
Bilgisayar
Bilim - Mühendislik
Biyoloji
Çevre Yer Bilimleri
Çocuk Kitapları
Edebiyat
Eğitim
Ekonomi
Felsefe
Genel Konular
Gezi ve Rehber Kitapları
Hobi
Hukuk
İnanç Kitapları - Mitolojiler
İnsan ve Toplum
İslam
Müzik
Periyodik Yayınlar
Politika Siyaset
Psikoloji
Sağlık
Sanat
Sosyoloji
Tarih
Yabancı Dilde Kitaplar
Yemek Kitapları
GÖRÜNMEZ OYUNCU (  )
GÖRÜNMEZ OYUNCU (  )
Barkod
: 9786054787067
Basım Yılı
: Mart 2018
Basım Dili
: Türkçe
Ebatı
: 13.5 x 21 (cm)
Sayfa Sayısı
: 148
Cilt Durumu
: Karton Kapak
Boyut
: Normal Boy
Yaklaşık 3-5 iş günü temin
%25 İNDİRİM
Liste Fiyatı
27,50
İndirimli Fiyatı
20,63
Kazanılan Puan
62 NP
Bu kitabı 3,44 ₺'den başlayan taksitlerle satın alabilirsiniz.
Bu ürünü 420 kişi görüntüledi.
Kitap Tanıtımı

Kabuki tiyatrosunda “aya bakmak” denilen ve oyuncunun işaret parmağıyla gökyüzünü gösterdiği bir hareket vardır. Bir oyuncu hayal edelim: Çok yeteneklidir; bu hareketi çok zarif bir şekilde yapar; seyirciyi, yaptığı hareketin güzelliğiyle büyüler, herkesi bu konudaki ustalığına hayran bırakır. Başka bir oyuncu hayal edelim: O da aynı hareketi yapar, ama seyirci hareketin zarafetinin farkına varmaz, ayı gösteren oyuncuyu değil, oyuncunun işaret ettiği ayı görür. Yoshi Oida’nın gönlü, seyirciye ayı göstermeyi başaran oyuncudan, yani “görünmez” olabilen oyuncudan yanadır. Geliştirdiği oyunculuk metodunun özü de budur.

Oida’ya göre insanın bir görünen yüzü vardır bir de içeride saklı olan başka bir yüz. Sadece yüzeyde görüneni eğitme yanlışına düşmemek gerekir. Oida; sahnede güzel bir vücut, kuvvetli bir sahne duruşu sergilemek istiyorsak benliğimizi de eğitmemiz gerektiğinin altını çiziyor. Eğer iç dünyamız yeteri kadar beslenemiyorsa, güzel hareketlerin de, muhteşem ses tekniğinin de, zarif kostümlerin, etkileyici makyajların da bir anlamı olmayacaktır. İç olmadan dış hiçbir işe yaramaz.

Yoshi Oida, Peter Brook’un Paris’teki uluslararası tiyatro topluluğunun ne İngilizce ne de Fransızca konuşan ilk oyuncusu oldu. Başlangıçta sadece geleneksel Japon sanatları No, Kabuki ve Bunraku konusunda eğitimli bir tiyatro sanatçısıydı. Fakat topluluğa katılmasından bir süre sonra grubun önde gelen bir üyesi oldu. The Ik, The Conference of the Birds, Mahabharata ve Fırtına gibi prodüksiyonlarda başroller oynadı.

Lorna Marshall, bale dansçılarından, tiyatro oyuncularına, opera şarkıcılarından, sirk oyuncularına kadar her alanda performans gösteren icracılara fiziksel oyunculuk eğitimi verdi. Shakespeare Kraliyet Tiyatrosu, Shared Experience, Kraliyet Ulusal Tiyatrosu gibi topluluklarla çalıştı. Uluslararası tiyatro atölyeleri düzenledi. Kraliyet Dramatik Sanat Akademisi onursal üyesi ve Tokyo’daki Yeni Ulusal Tiyatro’da oyuncu eğitimi danışmanıdır.

Ürünü Oyla:
Tüm yorumlar listeleniyor
Sırala: