Sepete Ekle
Tüm Kategoriler
Tüm Kategoriler
2019 KPSS Kitapları
Akademik
Aksesuar
Bilgisayar
Bilim - Mühendislik
Biyoloji
Çevre Yer Bilimleri
Çocuk Kitapları
Edebiyat
Eğitim
Ekonomi
Felsefe
Genel Konular
Gezi ve Rehber Kitapları
Hobi
Hukuk
İnanç Kitapları - Mitolojiler
İnsan ve Toplum
İslam
Müzik
Periyodik Yayınlar
Politika Siyaset
Psikoloji
Sağlık
Sanat
Sosyoloji
Tarih
Yabancı Dilde Kitaplar
Yemek Kitapları
ALACAKARANLIK DERGİSİ SAYI: 23 MART-NİSAN 2019 (  )
Alacakaranlık Dergisi Sayı: 23 Mart-Nisan 2019
ALACAKARANLIK DERGİSİ SAYI: 23 MART-NİSAN 2019 (  )
Barkod
: 3990000047123
Basım Yılı
: Mart 2019
Basım Dili
: Türkçe
Ebatı
: 19 x 27 (cm)
Sayfa Sayısı
: 40
Cilt Durumu
: Karton Kapak
Boyut
: Normal Boy
Yaklaşık 1-3 iş günü temin
%20 İNDİRİM
Liste Fiyatı
10,00
İndirimli Fiyatı
8,00
Kazanılan Puan
24 NP
Bu kitabı 1,33 ₺'den başlayan taksitlerle satın alabilirsiniz.
Bu ürünü 168 kişi görüntüledi.
Kitap Tanıtımı

Alacakaranlık’ın 23. sayısının ön ve arka kapağı giallo filmlerin sarı dünyasıyla boyanıyor. Ön kapakta Bilal Uğur Liman’ın Torso çizimi, giallo filmlerinin tekinsiz kuyusuna bizi sürüklerken; arka kapakta, Yunan sanatçı Alexandros Pyromallis’in The Strange Vice of Mrs. Wardh filmini referans verdiği Edwige Fenech çalışması yer alıyor.


Alacakaranlık Mart-Nisan 2019 sayısında Murat Tırpan, bu senenin dikkat çekici filmleri arasında kendini belli eden The Hole in the Ground filmini ve filmin adındaki “çukur”un neyi temsil ettiğini irdeliyor. Deniz Cansever, “Yeni Ekran Yüzünüzle Tanışın: Cam” yazısında; dijital platformlarda yaratılan kimliklerin terörüyle bizi baş başa bırakıyor. Burak Bayülgen, “Shutter ve Travmatik Hayalet: Morimoto ve Kracauer Üzerinden Hayalet Fotoğrafları” yazısında; hayaletin fluluğunun ve daha sonra belirginleşmesinin fotoğraf literatüründe çokça değinilen tekillik ve travma tartışmalarına nasıl bir ortam sağladığını, Shutter filmi üzerinden tartışıyor. Gizem Şimşek Kaya, Türk korku filmlerinin izinde bu sefer rotasını; Türk sinemasında korku taşlamalarına çeviriyor. Kaya Özkaracalar, “Kuş-Kadın, Frankenstein’a Karşı” yazısında; önceki sayılarda incelediği Jesus Franco’nun Drácula contra Frankenstein filminin devamı niteliğinde sayılabilecek La Malediction de Frankenstein filmini mercek altına alıyor. Alper Kaya, “Cehenneme Giden Yol, Tablolar İle Döşelidir” yazısında; Türk korku sinemasında kullanılan tabloların ve tabloların filmle katkılarının peşine düşüyor. “Korku Sinemasında Süregelen Kadın Temsiliyetleri” yazı dizisinde Hazal Bayar; “Histeriyi Kucaklamak: Possession” yazısıyla Zulawski’nin Possession filmi ile hepimizi Perseus’u unutup, Medusa’yı kucaklamaya çağırıyor! Tayfun Eker, “Antik Güzellik Kültüründen Korku Kültürüne” yazısında; Japonya’da yüzyıllar boyunca süregelmiş geleneksel güzellik anlayışının ve uzun saçın Japon korku sinemasında birer korku unsuruna nasıl dönüştüğünü derinlemesine masaya yatırıyor. Yasemin Akman, “Bizim Patron: Brian Yuzna” yazısında; korku sinemasının dahi yönetmenlerinden Brian Yuzna’nın dünyasına bizi davet ediyor. Yiğit Onat Ayaşlıoğlu, “Soğuk Savaş Dönemi ve Korku Filmlerinde Ksenofobi” yazısında; Soğuk Savaş sonrası anti-kapitalist cephenin etkisinde çıkan korku filmlerini inceliyor.

Ürünü Oyla:
Tüm yorumlar listeleniyor
Sırala: