Sepete Ekle
Tüm Kategoriler
Tüm Kategoriler
2019 KPSS Kitapları
Akademik
Aksesuar
Bilgisayar
Bilim - Mühendislik
Biyoloji
Çevre Yer Bilimleri
Çocuk Kitapları
Edebiyat
Eğitim
Ekonomi
Felsefe
Genel Konular
Gezi ve Rehber Kitapları
Hobi
Hukuk
İnanç Kitapları - Mitolojiler
İnsan ve Toplum
İslam
Müzik
Periyodik Yayınlar
Politika Siyaset
Psikoloji
Sağlık
Sanat
Sosyoloji
Tarih
Yabancı Dilde Kitaplar
Yemek Kitapları
ALACAKARANLIK DERGİSİ SAYI: 22 OCAK-ŞUBAT 2019 (  )
Alacakaranlık Dergisi Sayı: 22 Ocak-Şubat 2019
ALACAKARANLIK DERGİSİ SAYI: 22 OCAK-ŞUBAT 2019 (  )
Barkod
: 3990000047912
Basım Yılı
: Ocak 2019
Basım Dili
: Türkçe
Ebatı
: 19 x 27 (cm)
Sayfa Sayısı
: 40
Cilt Durumu
: Karton Kapak
Boyut
: Normal Boy
Yaklaşık 1-3 iş günü temin
%20 İNDİRİM
Liste Fiyatı
10,00
İndirimli Fiyatı
8,00
Kazanılan Puan
24 NP
Bu kitabı 1,33 ₺'den başlayan taksitlerle satın alabilirsiniz.
Bu ürünü 147 kişi görüntüledi.
Kitap Tanıtımı

Alacakaranlık’ın 22. sayısının ön kapağında Amerikalı çizgi roman sanatçısı Donald England, The Blood on Satan’s Claw (1971) filmini Alacakaranlık için resmetti. Arka kapakta Murat Özkan, eski Alacakaranlık sayılarının görsellerinden oluşan bir yeni yıl takvimi tasarladı. Derginin bütün grafik tasarımı ise her zaman olduğu gibi Murat Özkan’a ait.

Alacakaranlık’ın 22. sayısında Anıl Koç, “2018 Yılı Korku Filmleri” yazısında; geçtiğimiz yılın korku sineması adına bir incelemesini yapıyor. Gizem Şimşek Kaya ise “2018 Yılı Türk Korku Sineması Z Raporu” yazısında 2018’deki Türk korku filmlerinin raporunu sunuyor. “Günümüz Endüstriyel Hayvancılığına Bir Darbe: The Farm” yazısında Beril Köroğlu, geçtiğimiz yılın en rahatsız edici filmlerinden The Farm’ı fabrikasyon hayvan üretimi ve çiftlik sistemleri üzerinden ele alıyor. Deniz Cansever, “Punkların Savaş Atlası: The Ranger, Huzurlu Orman Tasarısı” yazısında; The Ranger filminin izini, punk kültürü ve Amerika’daki kültürel fenomen olan orman koruyucuları üzerinden sürüyor. “Our House: Bir Yas Süreci Olarak Perili Ev” yazısında Ege Sorkun, perili ev tekinsizliğini merkeze alan Our House filmini inceliyor. Murat Tırpan, “Bir Macguffin Olarak Al Karısı” yazısında Can Evrenol’un The Field Guide to Evil antolojisi için hazırladığı Al Karısı kısa filmini, Alkarısı miti üzerinden masaya yatırıyor. Alper Kaya, “Korkunun Otopsisi Olur Mu?” yazısında korku filmlerinde düşük ölçekli yer kaplayan polisiye ögelerine değinirken, korku sinemasında neden polisiye öğelerin daha az kullanıldığının cevabını bulmaya çalışıyor. Kaya Özkaracalar, “Dracula, Frankenstein’a Karşı” yazısında Al Adamson’ın Dracula vs. Frankenstein (1971) filmini mercek altına alıyor. “Korku Sinemasında Süregelen Kadın Temsiliyetleri” yazı dizisinde Hazal Bayar, “Kabullenilemeyen Bir Büyüme Hikâyesi: The Exorcist” bölümünde; korku sinemasında sık sık kullanılan ele geçirilme kavramını ve içinden şeytan çıkarılan kadının üzerinden, “Gerçekten kurtarılmış mıdır?” Yoksa “Patriarkal yapılandırmanın boyunduruğu altındaki yaşamına geri mi yollanmıştır?” sorularını soruyor. Sertaç Koyuncu, korku sineması ve müzik ilişkisini incelediği yazı dizisine “Bir Kubrick Korku Filmi: The Shining’de Avant-Garde Müzik” yazısı ile devam ediyor. “Çabuk Ol Jack, Lütfen Çabuk Ol” yazısında Yasemin Akman, Garth Maxwell’in Jack Be Nimble filmini ele alıyor. Son olarak Burak Bayülgen, “Tanımlanmış Spiritüalizm: The Legend of Hell House Üzerinden Spiritüalizmin Tanımı ve İçeriği” yazısında modern spiritüalizmin doğuşundan, teknolojik imkanlara değin spiritüalizmin tarihsel içeriğini tanımlayan bir film olan The Legend of Hell House filmini konu alıyor.

Ürünü Oyla:
Tüm yorumlar listeleniyor
Sırala: